2009-09-01

[A & Freestyle] Jacso Blogger Gathering


不好意思,這麼遲才寫這篇網誌,應該沒人在等吧~哈哈
終於趕完Reports,又回晒D留言,已經5點呢! 都要寫下個gathering呢!




哈,早兩天就是Jacso Blogger Gathering的大日子!
相信活動做過什麼,大家睇其他Blog都知道...
當日就是N回自我介紹(只介紹名啦,年齡同埋學歷)食野,飲野,拍照,
分開玩遊戲(我玩左鋤大象,Cash & Gun),一齊玩遊戲(人狼),
Alex開Seminar講Jacso,講Model Artist,講學業,講外國文化等等。
所以,我就說一下感受好了。

看到其他出席的Blogger網誌,我想這次活動算是成功吧!(呼,鬆一口氣)
之前真的超緊張,怕大家甩底沒有人出席,怕大家有年齡差距溝通不了,又怕大家會Dead Air...
幸好,大家都很享受這次聚會!就是不享受見到我吧(我發覺我跟很多人還沒有聊天拍照呢)


多謝Alex抽空出席!知道你很忙呢! (我就不貼你的相出來,但Facebook Tag了)

多謝Roy,辛苦你要不停自介,哈,因為你答應我有Dead Air搵你頂

多謝每位出席的Blog友,讓我也感到年青幾年,哈哈,聚會那天我還算是個學生!
見到你地每一個都好Nice!其實有唔少都一直有出街,SMS,MSN等!哈哈
當日離開Cafe後都同馬王,cheuk,chriz,wewa晚飯糖水直落。


多謝兩位老Blog友Debbie同Ivan出席,
(不是說年紀,而是他們在我最開頭寫Jacso Blog認識的Blog友)
更高興的是見到你們再次寫Jacso,還登上Top Bloggers呢!
(Debbie的人氣更超越Kenneth是Number One呢!!)


多謝屋棋的Raymond,謝謝你給我們場地及優惠價錢。
我很喜歡你的手筆及風格!把Cafe的牆壁設計得很美呢!

再次感謝當天出席的各位Blog友,
還有支持辦活動但未能出席的Blog友,下次見!
下星期唱K嗎!?哈哈

沒有留言:

張貼留言