2009-09-13

[A & Freestyle] Everyone is Number One


估唔到連我都做到第一!

真係Everyone is Number One!


雖然說不太在意這些,實質我日日都睇住個人氣榜架!哈哈哈

我要多謝好多人(哈,講得獎感受咁XDD)

多謝G10 DC仔攝影師Jay,多謝小可愛Chriz,
多謝靚靚Model化妝師Suki,多謝唔係自戀狂Yuria,
多謝抽水王Nic,多謝......
多謝你地每位讓位比我!

講笑啫~

認真多謝每位睇我Blog ge朋友網友,你地真係好心地!
呢度無靚仔睇,大家都會入黎,真係比面!(相信有好多係比人呃左入黎XD)
特別有留言ge Blog友,你地留言係我寫Blog ge力量,我喜歡這種交流!

沒有留言:

張貼留言