2009-09-18

[A & Freestyle] 迪士尼黑色世界


9月17日率先去迪士尼玩黑色世界,因為要工作,所以我6點幾先入...



不過我入場時個天都仲光架~我愛你呀Jack~~


連米奇標誌都變左南瓜!


我淨係同到米奇米妮影相咋,下次要影埋其他!

入到去搵埋朋友去玩飛越太空山,啲鬼都唔驚,無乜特別。

跟住就出小鎮大街等花車巡遊。


很喜歡牆上有呀Jack哦!


 勁可愛!!


這個太慳朱古力吧?!眼太小啦!!哈哈


花車巡遊!我唔放晒出黎啦,怕大家去到無晒驚喜。哈哈


今晚情緒勁高漲,因為Dancers同Actors都出晒黎睇,響度大叫!真係超開心



跟住就去玩鬼屋,唔駛排隊真係爽!唔駛30分鐘玩到兩間!!呵呵

可惜仲有一間夜晚唔開,因為果邊有明星黎左~係任達華,不過太多人,我無影相~

其實今晚除了係全年通行證優先玩,仲係Media Day。

除了任達華,我仲見到好多0靚模影相,應該係雜誌相?起碼見到8個!(但唔係八模XD)



講返啲鬼屋,我第一次玩耶!(海洋公園都未玩過~)

我全程就比人捉住,拖住黎行,呵呵,行得太快啦,好彩我無瘀到。

都幾好玩呀~~



聽晚應該會再入去!玩埋果間鬼屋先~呵呵(但聽晚肯定勁勁勁多人)

今晚玩大左,話之後星期一至四晚晚入去睇花車巡遊......

沒有留言:

張貼留言