2009-09-20

[A & Fever] 勁歌金曲優秀選第二回


這是首次變成錄影節目吧?!節目下星期才出街呢!!



想不到我會坐在第一行=口=||新人如此有面子?!哈哈

一出場就是千嬅!(又打頭陣啦!)

千嬅真係勁靚哦!(好可惜唔可以影相!)高踭長靴,很美很美!

今晚最靚除左千嬅,就係唐素琪!!

基仔今晚病左,佢發燒呢!佢唱完歌之後見佢好辛苦咁樣!

另外呀Sa都病左,係流冒!仲戴埋口罩,歌都無唱呢!

林峰魅力,果然非凡。我好像是第一次見他唱Live呢~

今晚出席歌手仲有容祖兒,謝安琪,陳奕迅,陳柏宇,張敬軒,王菀之,泳兒,鄭融,側田,方大同,陳偉霆,

唱得最好係Eason,Jason,Hins!真係Perfect!

新人就有Chita,溫家恒,羽翹,郭穎橋,周子揚,韋雄,鄭家維,王子軒。

估唔到無Fiona,Kary!



在一班年輕Fans面前(以年紀推算)我老了,他們還在討論書本全都寫上什麼什麼名字歌詞歌名...

在一班前輩Fans面前(以追星年資計算)我還沒有瘋狂過,我真的有過星嗎?!哈哈



今晚諗住入電視城拎盒榮華月餅架麻,點知勁歌金曲就有派,勁歌優秀選就無!

唉...失望

附得獎名單

14首入選歌曲
楊千嬅 真命天子
謝安琪 年度之歌
容祖兒 搜神記
古巨基 地球很危險
蔡卓妍 I'm Sorry
張敬軒 相對論
王菀之 大笨鐘
鄭融  借
陳柏宇 I'll Be Loving You
陳偉霆 今天終於知道錯
側田  B.O.K.
林峰  Let's Get Wet
泳兒  一敝
陳奕迅 沙龍

華語歌曲
方力同 Red Bean

廣告歌曲
容祖兒 開動快樂

新人
Chita

沒有留言:

張貼留言