2009-09-15

[A & Freestyle] 紐約騎劫列車123


哈哈,這篇可不是電影介紹,是我真人演出!

...既然比人發現左,我就公開啦!(本來上載只係諗住試下個「正方形」啱唔啱位,遲啲用既)



原圖響下面XDDD(當然唔止我一個人發瘋啦...)呵呵呵

這張相攝於2008年7月,我地1,2,3個人騎劫紐約Subway果陣(因為架車無其他乘客)

我地玩到顛左。哈哈,此類危險動作,觀眾切勿模仿!!

特別係響港鐵,比人拉左去我唔負責!(警局同青山我都唔負責!)

其實這個動作沒有難度的啦,呵呵,我很會演吧。


想起去年的日子,很想跟大家分享去年在美國的10個星期。(哈哈,但不知道有沒有人想看)

I miss all of the ICPers and the magical memories are always in my mind!!

沒有留言:

張貼留言