2012-04-30

[A & Film] 復仇者聯盟 (Avengers)


導演: Joss Whedon
演員: Robert Downey, Jr., Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth, Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Tom Hiddleston
國家: 美國
片長: 143分鐘



雖然美國隊長我睇到訓著,之前又無睇過變形俠醫,Iron Man,雷神既電影,但我都好期待第一日開畫就去睇呢部電影。電影上周六單日香港票房過千萬,氣勢強功勁,相信近期應該沒有任何電影對手能打低這班復仇者!

電影是一貫美式英雄電影,無辜平民百姓唔會點死,但今次唔係個人英雄主義,每個英雄各自搶眼,從海報上會見到Iron Man站在正中,佔位最多,但電影不算是一人專美,也沒有一位英雄被比下去,編排算做得唔錯。多位主角集合起來鬧出不少笑話,他們的文化及溝通方式擦出不少火花,當然最尾一場聯手出擊當然好看。雖然故事情節都是大路,沒甚驚喜,不過這個卡士已夠滿足觀眾需求。

沒有留言:

張貼留言