2011-07-08

[A & Fever] 楊千嬅 x 陳奕迅 x 梁漢文 拉闊音樂會


雖然已經係夜深,聽朝仲要返早,但都要寫完這篇網誌才睡得著!

因為要跟大家分享期待已久的拉闊音樂會!這個組合跟好多同年紀層的朋友都會有一個情義結。
今晚差不多9點才開場,大約2個半小時的演出,當中有差不多1個鐘係Eason Chan Talk Show!
哈哈,所以整個音樂會只有29首歌,有些驚喜,有些意料之內,也有些失望無唱(少女的祈禱,幸福摩天輪,我的命運...)當然,佢地3個咁多正歌,實在太難選曲,況且,他們唱幾多首歌,大家都唔夠喉啦! 連他們三私下傾選曲也有意見分歧,究竟要照顧觀眾感受,演唱大家喜歡聽的,還是依照自己意願,選擇自己喜愛的?相信這個Rundown算是滿足到各人需要。




先說說觀眾,今晚都有不少明星來集體回憶,何韻詩,劉浩龍,徐濠縈,黃偉文,還有我影不到的蘇永康,容祖兒,關楚耀,林夕等等..


跟其他音樂會不一樣,整個演唱會不是分開3部份演出,拉闊音樂會的Crossover除了互唱對方金曲,歌手無份唱都未必會落台,好多時都坐響側邊聽,Eason仲響千嬅同Edmond合唱「滾」果陣出黎「勸交」,真係交足戲。

千嬅這晚有超水準演出,唱梁漢文首「好朋友」好感動!「洋蔥」是驚喜之作!聽到她狀態回勇!首次聽「火鳥」的拉闊也同樣動人!不過好像比較少她的歌曲...十
Edmond比較平穩,唱「飛女正傳」也是之前聽過的,反而聽他跟Eason的幾首歌都幾新鮮,幾有力!其他梁漢文歌曲都是大熱作品,超讚!他的鋼琴伴奏也很出色,但今次沒有見他自彈自唱。
Eason在「纏綿遊戲」唱前奏已經好驚喜,雖然其他選曲比較冷門,但都幾好聽,唱「六月飛霜」及「狼來了」雖然有些失準,但依然感覺超棒!

演唱會有王雙駿就會有些歌曲重新編曲,這次「明年今日」及「狼來了」都好正!美中不足是缺少了梁漢文的一首~


唱左大半個Show,他們說話不多,但後半部卻變成了吹水會,由點樣坐到坐係度講出道,揀歌一直吹到台北,大馬,唱片公司高層到Chok神通通被擺上台做話題,令全場觀眾笑到甩褲,雖然Edmond主要都係做聽眾,但沒法子,Eason實在太吹得啦。如果Eason跟千嬅開一個Talk Show,一定爆!

唔知今晚個Show會唔會出碟,但相信即使可以出碟,吹水內容都會被大刪...所以在這裏分享一下我記得的,哈

之前都知道「狼來了」原本係梅姐唱,不過後來去到千嬅手上,呢首歌令好多人認識佢,所以千嬅一直好感激梅姐。但今日先知原來「幸福摩天輪」原本係古巨基唱,不過原本歌詞好灰,Eason仲用學友腔唱左幾句添!結果這首歌爆紅,隻碟仲係Eason最賣得既一隻!「我需要的只是愛」當年Eason已經錄好mix好,卻最後落在梁漢文手上。仲有「其實我記得」原本係梁漢文同李玫合唱架!(當時李玫仲未成為國際大星)結果變左千嬅同Eason第一首合唱歌~

千嬅講左佢同Eason同Chok神響大馬ge詭異經歷,當晚佢地三個響房傾計,Eason好快響地下訓左,間房d燈突然閃閃下,熄左開返又繼續閃,叫左酒店職員黎睇,熄左燈掣都繼續閃,個職員二話不說走左,淨低千嬅同Chok神(Eason仍然睡覺中),佢地叫埋其他同事黎,結果搞到第二朝,成間房有三十人,Eason起身一句:「你地傾到宜家呀?」哈哈,其實點解佢地唔離開間房呢?By the way,之後千嬅話Chok神當時響房爆晒粗,話要惡過「佢地」,但果時千嬅以為佢鬼上身!

當年娛樂滿天星節目,早上11點開咪,主持phone in Eason,周國豐:「播完音樂,一分鐘後就接你入黎架啦」Eason:「好,無問題」結果,主持喂果陣,Eason訓著左...哈哈,後來Eason再爆原來佢唔係第一個,第一人係校長譚詠麟。Eason話以前華星做新人好多野做,仲要佢朝早7點起身,做青年大使,笑住唱「不一樣的夏」。可惜佢地只係唱左幾句,無再次合唱成首歌。

千嬅講到兩三年前覺得做野好公式,想唔做呢行,放慢腳步。Eason問千嬅係咪轉去幫人打針(因千嬅護士出身),後黎又問Edmond識唔識摺報紙(其實應該係疊報紙?),跟住講自己摺衫好叻,千嬅就話:「我老公都係喎」,Eason一臉不滿話:「又你老公~你可以叫佢摺紙鶴祝福日本」

當Eason不停吹水之時
千嬅:跟住呢
Eason:跟住...(繼續講)
千嬅:咁跟住呢
Eason:跟住...(繼續講)
千嬅:咁跟住呢
Edmond:你仲問跟住,佢唔會完架啦
千嬅:我就係想知個結論係咩
Eason:我講野一向都無結論既

大家記得其他也可以在這裏留言分享一下:)


Rundown

1 新世紀福音戰士(楊千嬅)
2 隨時行樂(梁漢文)
3 第五個現代化(陳奕迅)
4 美麗有罪(陳奕迅)
5 懶音哥(梁漢文)
6 斗零踭(楊千嬅)
7 纏綿遊戲 [原: 梁漢文](陳奕迅 x 楊千嬅)
8 好朋友 [原: 梁漢文](楊千嬅)
9 重新做人(梁漢文)
10 不再問究竟 [原: 陳百強](陳奕迅 x 梁漢文)
11 一再問究竟(梁漢文)
12 衣櫃裡的男人(梁漢文)
13 新聞女郞 [原: 梁漢文](陳奕迅)
14 呼吸困難 [原: 梁漢文](陳奕迅 x 梁漢文)
15 如果這一秒鐘你跟我講你不愛我(陳奕迅)
16 六月飛霜(陳奕迅)
17 傷信 [原: 陳奕迅](梁漢文)
18 洋蔥(楊千嬅)
19 火鳥(楊千嬅)
20 貝多芬與我(陳奕迅)
21 飛女正傳 [原: 楊千嬅](梁漢文)
22 最後的歌(楊千嬅)
23 明年今日 [原: 陳奕迅](楊千嬅)
24 狼來了 [原: 楊千嬅](陳奕迅)
25 其實我記得(陳奕迅 x 楊千嬅)
26 我需要的只是愛 [原: 梁漢文](陳奕迅)
27 拔河(陳奕迅 x 梁漢文)
28 滾(梁漢文 x 楊千嬅)
29 大激想(陳奕迅 x 梁漢文 x 楊千嬅)

沒有留言:

張貼留言