2009-07-18

[A & Freestyle] 感受「九號風球」正面吹襲


11點30分,天文台宣佈改掛八號風球!

1點30分,天文台改掛九號風球,仲有紅色暴雨警告!!(持久d!!!)



唉...我今日晏晝已經感受到「八號風球」啦。

我呢排返緊份Part Time賣鞋(哈,其實張相已經講晒所有野)

今日多客到呢,釣就空左,但唔係賣晒d鞋,係佢地試完晒鞋放晒落地下!

呢張相係我執左一半果陣時影架啦!

好似個風正面吹襲咁!!!!!!

張相只係冰山一角(哈,我忙住響度執野,偷偷影左張相咋)

一個小朋友試拖鞋,試到佢個位有十對拖鞋圍住佢。

而顧客們都好鍾意問我「d鞋係咪真架?」「點解d鞋咁平既?係咪假架?」

答案當然係真架啦!咁大間公司會唔會賣假貨呀?!

而我亦發現左一樣野,大家對我公司既鞋都有特殊辟好,就係聞佢浸味~哈哈

好累呀,唔講咁多公司既秘密,雖則客人的提問好好笑,都係少講為妙。



仲諗住聽日唔駛返添,宜家咁早掛,聽朝落波,跟住我又要返工啦=.=

唉...唔咁貪心希望個風賴死響香港唔走,只希望聽日唔好咁多人行街啦。阿門

沒有留言:

張貼留言