2009-07-23

[A & Freestyle] 香港書展


今年書展大部份新聞都是關於0靚模。

實際上,我今年行書展都好似去追星咁!哈

尋日書展第一日開幕,我睇完日蝕就去書展。



花了5個小時,逛了書展一遍。

我很想買一些攝影書籍,但太多了,我都不知道應該揀邊本。哈哈

我又很想買一些名人的書籍,但我最後還是不要買那麼多,只買了一本傅穎的,三本傅珮嘉的!

我本想買周柏豪的,但是找不到呢。

遇到很多朋友響書展工作,仲有Jacso友Wewa,同埋好多明星。


向大家推介,要買電子辭典就搵佢啦


鮑姐呀!我有睇開心大發現架(哈,其實我見到晒5位主持,但淨係搵左鮑姐影相)


場面咁濟迫,就係因為女神簽名會!


女神Theresa遞書果一剎!好有動感吧!哈哈

簽名會同場仲見到Stephy,森美,小儀。


之後一路行書展就見到蔣欣妍,陳志雲,陳自瑤,羅天宇,吳卓羲...

仲有三聯出書果班新晉作家,我對本立體書真係好有興趣呢!好有創意,好地道的感覺。

哈,因為今次行書展無乜特別為影明星,今次影啲相好差呢。


見到呢個好得意既擺設,好有香港特色呢!還有其他款式,不過在玻璃櫃,反光所以影不到。

沒有留言:

張貼留言