2009-07-07

[A & Fly] 台灣第8天:嘉義奮起湖,高雄六合夜市,愛河


下午繼續出發,與其他人包車落山,一邊到訪兩個景點-奮起湖及地久橋。

奮起湖,原名畚箕湖,它並非一個湖,「湖」是早期漢人對(笠)地的用語 <-真係唔知點打個字.....



那裏的鐵路便當最有名,可惜當時已吃了午飯,所以沒有買一個呢...


不過我就試左鹹冰棒,我試核桃蛋黃冰棒,好好味呢!入面仲有一粒粒蛋黃咬呢。


另一地點就係地久橋,係一條吊橋~但我就見唔到另一條天長橋。

落到喜義就轉火車落高雄啦。


高雄麥當奴叔叔歡迎我呢,他很像山寨版呢

本來瑞豐夜市較有特色,不過星期一三休息!撞正...

晚上只好到六合夜市


先喝最有名的鄭老牌木瓜牛奶,其實一直都喝很多鮮榨果汁,不過呢度的確味道較濃!


仲有隻可愛牛牛呢


再食左鱔魚意麵


担仔麵


仲有呢個鵝腸,好爽口!


仲有生果,蓮霧係台灣特產,好好味!仲食左我至愛的菠蘿!


另外去了愛河


um 我覺得無乜特別,不太吸引...

(2009.06.29)

沒有留言:

張貼留言