2009-11-29

[A & Freestyle] 態度

話說昨晚去買相機,原本是件開心的事耶!
但這次買相機遇到的職員態度其差!!還是我的問題嗎?
先讓大家評下理...


作為精明消費者,之前上網搜集過資料,找到較便宜的一間
我買相機body加兩枝鏡頭,都一如慣常問下佢有冇得再平或者有咩送。
佢話呢個價錢無得平,無野送,咁我都明白既。
佢話加多二百蚊就跟返8GB咭,腳架,相機袋,保護貼。
咁我都要跟啦...



其實事前佢話要去貨倉拎貨,要等三個字(就是15分鐘吧)
到落訂之後,佢同我講「我宜家去拎,等大約半個鐘」(變了30分鐘!?)
到最終我等左35分鐘!(我同你計足佢...)
我勁趕時間囉!!!!!!!!!!(算,我體諒你...)

CHECK機果陣,佢拎埋加二百蚊跟果啲野...

張8GB咭係無牌子的...算

保護貼,佢同我講唔幫我貼住,因為7日部機有壞可以換...
我當時沒有反應,但現在回想,我想問大家是真的嗎?
宜家買手機相機,佢唔會幫你貼保護貼?
另外,回到家中諗住貼保護貼時,發覺個貼size唔啱,
現在的相機screen是全個畫面都會貼?還是貼中間?還是靠側?!

相機袋,當時check完機,我叫佢放落相機袋,佢話放返落盒先...
我返屋企,將個相機,加埋鏡頭之後,係放唔落個相機袋囉!!
天哪,我買個相機袋淨係放機身?另外找地方放鏡頭,閃光燈 ...?!

......已經好慶啦,比兩舊水買啲咁既野返黎...

Check完鏡頭,佢放返入袋時,個蓋無關好,如果花左係咪你賠先?!



到比錢果陣,咁我買三樣野,我問收銀可唔可以分開三次碌,
(係我貪心,分開3次碌可以抽3次獎麻~)
個職員答我「唔得喎」我問「點解唔得既?」
佢竟然答我「因為唔得囉」...
我頂,呢一刻唔係我趕時間同埋抽少兩次獎實則無所謂,
我真係想爆粗鬧佢,呢啲咩野態度?!咩野原因!?



響收銀隔離,我見到側邊女售貨員幫一個女顧客袋緊個座地風扇(大大個果啲)
係佢倆個身後有四個男售貨員悠閒地睇住,完全無幫手,
連個女顧客都問,得你一個拎,無人幫手既?
當然,之後女顧客幫手袋個風扇啦...
男人?咪繼續企響度睇囉。



唔好意思,今日用字比較口語,今晚我再作修改用字...



我買相機的店舖,是某黃姓電視藝人代言的~
(大家知道就好,不要在這裏開名啦~)
向大家跟進一下,第二天我再到店舖理論,得到的回應是...
保護貼是這個Size的,最終我只好到百老匯花50蚊買一張貼合相機型號的保護貼!(舒服晒!)
相機袋是這個Size的,要換大一點的要加50蚊。但我不岔氣,所以現在還是沒有用這個相機袋...

沒有留言:

張貼留言