2009-11-07

[A & Freestyle] 亞洲博客大賞


今天,我就去了亞洲博客大賞!

你知道嗎?你跟我說你看了我的Blog時,我真的很開心!

如果天堂可以上網,願你也會再來我的Blog!



有人跟我說今天很Hyper,很顛喪,就讓我這樣子吧...哈 (希望沒有嚇壞新朋友)

好過對著大家目無表情吧...今天我是發自內心的開心!!

因為可以跟很多名人見面拍照!又可以跟大伙兒Jacso友玩樂!

還有幸得到「我最喜愛學生博客」!(我握到Stephy隻手啦!!!)

多謝大家敬老,知道下年我不再當學生,給我最後一個「學生獎」。

多謝大家投我票,聽到很多朋友說我的Blog好看,真的很感動,因為我從來都覺得我文筆很差,沒有重點。

在台上所說的是真的,很高興在Jacso寫Blog可以識到咁多好朋友! (但在台上忘了多謝Jacso,真笨!)


多謝Jacso,同埋Alex,提供一個咁好既平台比大家去用!你電話中簡單的一句問候我是聽到的,雖然沒有回應...
還有,有時間理下我個Blog,Jay同Roy都話上唔到我個Blog><!(還有很多人上不到吧!) 
祝你的Jacso擴展更闊更多人用!

好高興見到Celia,你很Nice!其實我仲好想見到Romeo,Uni,Lingo!哈哈


好高興見到Liz,超開心呀!!!今日講唔信你細過我既意思係我咁Young,你點可以再Young過我架...哈


好高興見到Bambi,無諗過你會認得我呢!哈,我會多點去你的Blog留言啦!


好高興見到Ivy,今天見到你笑得很開心呀!


好高興見到Stephy,Miki,Ella,Chrissie,Anjaylia,可惜很多都拍不到合照!(人是貪心的!!)


好開心見到好多好多網友!好大型Jacso Gathering!!

呀風,多謝你降格做龍友,仲幫我影相!呵(忘記了你沒有拍...)

Jay仔,多謝你繼續做我攝影師,你相機有很多我的照吧?(快傳給我!!哈)

Ivan,你個衰仔!淨係你影到Ella,我爭啲咋!(我地要刪左你果張合照!哈哈)


Rico,最年輕的Blogger!竟然咁少人識你,我成日都支持你個Blog架!哈哈(都好難得地今日一認就認得你!)

Ferris,新上位Blogger,我好記得你響Blog對腳!希望你無比我地嚇親~

Stanley,你話請我飲野架!等你。(哈,呢句有點Hea)

蕉仔,真人比我想像中瘦呢!哈,因為大家都識你,反而我今日無乜同你講過野呢

Cheungshichi,女攝影師,雖然大家睇相見到有點矇,但多謝你今日經常幫我地渣機!

文靜,哈哈,對不起,我竟然唔認得你!我下次會記得!(其實我認人很錯的啦...)

小金,哈,對不起,我也不認得你!但你比我想像中靜同高!!哈哈

Dickson,你好,Jay的朋友就是大家的朋友,得閒爆下Jay ge野比大家知!哈

Zero,文靜的朋友你好,今天很少跟你對話,之後在Blog再認識你更多!(我沒連錯Blog吧?)

Cheuk,Michael,Elyse,Kint,Dicky,Yuria,Wewa,Roy,老朋友一樣,不用多提~~哈哈


其他相之後再新...

我自己今天沒有拿過相機,我已經習慣跟你們活動靠你們的相機了!哈,請傳相給我!!!

或可以先在Facebook Tag我,哈!



最後,還要感激看畢整篇網誌的「你」!

沒有留言:

張貼留言