2009-12-22

[A & Freestyle] Jacso X'mas Party


好開心最終都有廿九位朋友出席,再加上七位Jacso Models & 高層出席,令活動順利舉行。

活動得以順利舉行,全賴有你地每一位出席!!



多謝Celia同Alex抽空出席之餘,仲令我唔駛蝕錢...
多謝Michael同Roy,幫手搞呢個Party,幫手買野整野,同埋比我虐待...
多謝Jay,你係我最好的攝影師!
多謝Liz,好興奮抽到你份禮物!!!!!(我知道係無造馬架!呵呵)


係Kuma毛巾同錢箱呀!!


多謝Dicky,馬王,很溫暖的聖誕咭。


多謝Kint,唔捨得食的聖誕禮物。


多謝Jay Again,是畢業禮物加聖誕禮物。


多謝GM Kitchen,打擾很多,還遲了交場呢,不好意思。
一如以往,出席Jacso Gathering我都不用帶相機,只係周圍攝相影,大家要Send返相比我呀!!謝謝

下次活動會越黎越難諗,舊遊戲不能再玩,
大家越來越熟之餘,又會有新朋友出現。
快找人辦下一個活動啦~~

Party完左,一行十多人去食糖水,之後再一行十人去M記坐。
真的太Hyper了,不停駁咀。哈哈
回到家三點半,累透了,手也酸了呢。

沒有留言:

張貼留言