2009-12-10

[A & Fever] 環保聖誕音樂力量巨聲音樂會


前幾日去左睇呢個音樂會,個名超級長!好新城Style...
呢個係新城同金牌大風破冰後首個音樂會
歌手都係好唱得之中港台金牌歌手!



(激死我啦,Jacso又將我D直圖縮左水,搞到勁細張!
用左Chriz個方法都唔得既,灰爆!)

先講攝影,第一次拎部相機去影音樂會,經驗不足,
所以一直用AV Mode黎影,結果佢地塊面會白晒(eg. 王心凌)
好彩啲就影到好少少(eg. 吳雨霏)
直至音樂會差唔多完,我先諗起用M Mode!!
所以側田同蕭亞軒就影得好少少。

(但係宜家啲圖縮到咁,都唔係好睇到架啦....)

下個演唱會希望影得好啲,有多啲靚相。

講返個音樂會,本身真係不太吸引,因為我聽國語歌都無點聽演出歌手果啲歌...
但係響現場睇既時候,聽佢地唱歌又唔覺得悶,仲覺得好聽喎!


周筆暢,唱歌真係好好聽呀!!!!佢首廣東歌都好正架~


王心凌,之前淨係睇過佢套微笑Pasta,原來唱歌都OK。


吳雨霏,無得頂!我十分欣賞既女歌手


梁漢文,唱返舊歌真係正~
梁:枝水邊個飲過?
觀眾:王心凌
梁:哦,咁無所謂啦~
全場:(笑)


飛鳥青魚,新組合,幾搞鬼呢,I like。


陳思彤,女新人,佢首歌淨係想Show佢個海豚音...(我之前真係唔識佢)


蘇永康,哈,竟然走音!但首國語歌唱得好好!


張芸京,又係唱得超棒! 又唱又跳,佢仲係唯一個歌手跳落台同觀眾握手同跳舞!


側田,佢除帽果下好Surprise!不過,我未控制到我相機,影唔到......


蕭亞軒,又係唱得跳得之人。

Rundown

周筆暢 - 你們的愛
周筆暢 - Seasons
周筆暢 - 娃娃(粵)
王心凌
王心凌 - 我很好那麼你呢?
王心凌 - 喜歡你怎麼辦
吳雨霏 - 逼得太緊
吳雨霏 - Here We Are
吳雨霏 - 分手要狠
吳雨霏 - 愛你變成恨你
吳雨霏 - 愛是最大權利
梁漢文 - 住家丁麵
梁漢文 - 隨時行樂
梁漢文 - 七友
青鳥飛魚 - 舞棍
青鳥飛魚 - 怪怪女
陳思彤 - 頑固
蘇永康 - 黑色禮服
蘇永康 - 喜帖街
蘇永康 - 男人不該讓女人流淚
張芸京 - 玩世不恭
張芸京 - 黑裙子
張芸京 - 讓我照顧你
張芸京 - 破天荒
側田 - 情歌
側田 - B.O.K.
側田 - 男人KTV
蕭亞軒 - 閃閃惹人愛
蕭亞軒 - 倒數
蕭亞軒 - 表白
大合唱 - Joy to the World
大合唱 - We Wish You Are Merry Christmas

(哈,有首唔知咩歌名囉~)

個音樂會係環保聖誕做主題,每位歌手都講下點樣環保。
例如Edmond話d公司唔好再寄宣傳單張,可以透過email/SMS。(好似唔關聖誕事?)
某歌手話去X'mas Party自備餐具(大家可以諗諗佢!!哈)
某DJ話將收到ge聖誕咭砌聖誕樹做裝飾。(聖誕咭好唔環保!你仲可以收到用黎砌聖誕樹!?你應該叫朋友send E card)
某DJ話將唔要ge女朋友派出去做聖誕禮物,循環再用(幾好笑,哈哈)
我淨係記得呢啲...哈哈

但係,個音樂會最唔環保!就係每位入場人仕都有Bon Bon棒!我至憎!
又嘈住我聽歌,又阻住我睇Show,仲要完場就通場都係,勁唔環保!!!!!

沒有留言:

張貼留言