2009-08-09

[A & Freestyle] Crocs Carnival 2009


哈,這篇Entry不是(主要)宣傳這個活動,而是想說說我的兼職工作。

九號(今天!!)便是最後一天了! 啲鞋真係好抵!勁賣呀!



這幾天又到Crocs上班,記得半年前第一次到這間公司上班,是一個大型Expo。

幾個月來都到不同地方的展銷場兼職,今次又一次大型展銷,當然要參與一份!

不要問我是否公司快要清盤而割價搵銀,我都不知道!哈哈

只知道今次工作再遇到之前的同事,又認識一班新同事!

有時候很忙,一個客人接一個,但都會忙裏偷閒,跟旁邊的同事聊幾句,找個位子坐一坐!

朝早十點食Lunch,下午三點食Dinner。(好彩只係一日...另外兩日係12點同5點)

亦好彩識得一眾呀頭,夜晚不停叫佢地比野我食XD呵呵(返三日工會肥左囉)

每到食飯時間,大家都圍埋吹水,雖然來自唔同地方,但都好多傾,數不盡的話題!呵呵,返工真係開心

聽日之後又要各散東西啦,要帶相機返去同啲靚仔靚女影相先!呵呵(真係好似去嘉年華多過返工)

不過因為呢幾日返工時間較長,所以都無乜時間響Jacso呢...(聽日又要7半起身...)


哈哈,在官網搵到這個Crocs Carnival的花絮,這張照片是工作人員的Briefing,

找到我嗎?!哈哈哈


沒有留言:

張貼留言