2010-01-02

[A & Fever] 鄭秀文Love Mi演唱會2009


2009年大除夕的晚上奉獻給Sammi!
第一次在紅館倒數好High呀!!一萬人一齊倒數迎接2010!!
(最重要係唔駛迫!哈哈)
但好似係過左12點先至倒數12秒呢~哈哈
氣氛一樣很棒!!



坐得很後,但拍照出來看還好吧。去相~


這次的演唱會像個Fashion Show,呀Mi差不多每唱三首歌換一套衫。
不過,所有衫都好靚呀!!!!



今晚的嘉賓係林海峰!超爆笑,合唱左小玩意同熱情的沙漠。
因為Sa(沙)mmi太Dry,好彩有個Cheng(井)
呀Jan又不停扮Sammi個Cover,又同Janice果個比。哈哈
好似去左紅館睇左場林海峰棟篤笑咁,超爆笑!


呀Mi演唱會點會少得勁歌熱舞,今晚企左半場呀我!勁High勁跳!
「信者得愛」係我覺得全晚全場最High ge一首歌!!







今晚的嘉賓係林海峰!超爆笑,合唱左小玩意同熱情的沙漠。
因為Sa(沙)mmi太Dry,好彩有個Cheng(井)
呀Jan又不停扮Sammi個Cover,又同Janice果個比。哈哈
好似去左紅館睇左場林海峰棟篤笑咁,超爆笑!







當然Sammi仲有好多好多慢歌都好正好好聽!
「回來我身邊」聽到我想喊!實在太正啦!!!





Ennore位算是有嗎?演唱會實在太短啦,唱的歌實在太少啦!
9點45開始,12點30完結...


這個演唱會係呀Mi第7個紅館演唱會!
想再要有突破真的很難,選曲對比上次Show Mi好像不夠大路,
樂迷當然希望少些英文歌,蔡琴姐姐首歌都可以Cut掉,嘿嘿
但唱腔今次比上次正常些,十分喜歡呀~
全場一樣好High咁跳,好開心好滿足咁離開!
縱然係未夠喉......

http://www.goyeah.com/index.php?control=activity&action=sammi&telethon_id=6
20分鐘精華片段!必睇!
係錄影我睇果場架~哈/

沒有留言:

張貼留言