2012-02-14

[A & Fever] Concert YY


每晚得到十多位歌手力撐,獻唱三十多首Wyman經典金曲,一連六晚的黃偉文作品展已經完滿結束。Facebook同Youtube被這個Concert YY洗板及瘋傳,我看了頭兩場以及在最後一天買了尾場門票,由山頂坐到落平台,感覺實在太棒啦!演唱會嘉賓晚晚不同,Rundown也有變更,令每晚獨一無二的演唱會都充滿驚喜!



Shine 祖與占 燕尾蝶 俗
Swing 大大公司 帝國大廈 那邊見
Twins 明愛暗戀補習社 愛情當入樽 二人世界杯 下一站天后 多謝失戀
王菀之 小團圓 末日 最好的 低科技之歌
何韻詩 艷光四射 你是八十年代 光明會 再見露絲瑪莉 明目張膽 木紋 勞斯萊斯 癡情司
何韻詩/陳奕迅 芳華絕代(原唱:梅艷芳/張國榮)
周柏豪/鄭融 一事無成
周國賢 目黑
李彩樺 你唔愛我啦
吳君如/黃偉文 初一十五
吳浩康 洗剪吹
林宥嘉 自然醒 唐人街 看見什麼吃什麼
官恩娜 地平線
容祖兒 桃色冒險 跑步機上 越唱越強 痛愛 破相 心淡 牆紙 我的驕傲 十六號愛人 黃色大門
許志安 灰飛煙滅
許志安/車婉婉 會過去的


趙學而 最佳位置(原唱:陳慧琳) 歡樂金宵(原唱:古巨基)
楊千嬅 可惜我是水瓶座 勇 野孩子
彭羚  小玩意 給我愛過的男孩們
黃耀明 這麼遠(那麼近) 小王子 我這麼容易愛人
彭羚/黃耀明 漩渦
達明一派 達明一派對
側田  命硬
張信哲 到處留情
黃耀明/林宥嘉 親愛的瑪嘉烈
鄭秀文 親密關係 如何掉眼淚 罪與罰
薛凱琪 奇洛李維斯回信 男孩像你 甜蜜蜜
陳奕迅 時代曲 反高潮 沙龍 落花流水 最佳損友 陀飛輪 葡萄成熟時 浮誇 單車 打回原形 不知所謂 超人的主題曲 傾城 (原唱:許美靜) 美中不足 (原唱:許志安/葉德嫻) 不要離我太遠(原唱:鄧麗欣) 尼古丁(原唱:陳冠希)


草蜢  好戲在後頭 失樂園
傅珮嘉 絕
盧巧音 好心分手 垃圾
李蕙敏 (你沒有)好結果 活得比你好
蘇永康 那誰 有人喜歡藍
張敬軒 井

李克勤 世界末日的早上 我不會唱歌
麥浚龍 耿耿於懷
劉浩龍 髒話阿七
鄭伊健 吻感 發現
謝安琪 神奇女俠的退休生活 囍帖街
陳曉東 水瓶座
梁漢文 PG家長指引
陳奕迅/蘇永康/黃耀明/容祖兒/何韻詩/薛凱琪/黃偉文 給十年後的我(原唱:薛凱琪)



2012.02.09 黃偉文作品展Concert YY
超抵睇!全晚一路期待每位神秘嘉賓登場~彭羚 陳奕迅 鄭秀文 薛凱琪 何韻詩 容祖兒 傅珮嘉 盧巧音 李蕙敏 蘇永康 張敬軒 周柏豪 鄭融!第一晚足足唱左有36首歌!容祖兒以主人家身份由頭唱到尾咁真係多左啲。又登場既歡呼聲變左「又係佢呀?」
作品展全晚都係以歌會友多,Wyman無乜同嘉賓交流。
另外,大家啲衫都好靚,好似睇緊Fashion Show咁,估唔到軒仔會著住D&G,唔知有冇人影呢?btw,正台就筍晒,另一個角落真係好多都睇唔到囉"
雖然我坐響最大既山頂,沒有握手位,但依然享受一整晚,望住細細粒人仔,望住歌詞,快樂嗎~
有兩次Wyman講到我以為係介紹緊楊千嬅出場囉!見到唔係果刻真係成個人Down晒,儘管那是張敬軒同陳奕迅!!

2012.02.10 黃偉文作品展 YY Concert
第二晚嘉賓有(依出場序)容祖兒 黃耀明 李克勤* 李蕙敏 何韻詩 蘇永康 官恩娜* 薛凱琪 張信哲* 鄭伊健* 盧巧音 傅珮嘉 鄭秀文 陳奕迅 共37首歌,女主人家今天沒有唱破相,令垃圾四部曲有點美中不足!而Wyman有其他新衫,Rundown出場序唔同左都有驚喜!Eason仲唱左同尋晚唔一樣既歌增加了新鮮感!也感到很有heart!他更比主人家更早多謝演唱會的大樂隊!話說Wyman尋晚淨係多謝贊助商同時裝品牌,今晚只多謝了band leader@@
不過真係有個想法,這個明明是填詞人黃偉文的作品展,打歌詞的螢幕比現場轉播多,但大多數歌手都有忘詞唱錯詞,記得傅珮嘉前陣子說過,原來她一真唱錯絕的最尾一句!更一直不知道唱金直至Wyman告訴她才知。在這個演唱會,她唱對了,但其他歌手呢?唔知Wyman又有咩感覺呢?

2012.02.14 黃偉文作品展 YY Concert
原本第一晚可以睇到彭羚已經係個Bonus同滿足,但最終在前一個晚上抵不住千嬅的誘惑同炒到千千聲既門票,找到好友排通宵買平台位!多謝呀銘,唔係你一叫即出我一定無得睇!無得現場見證更加係一個遺憾!
最後一場的嘉賓陣容有(依出場序)何韻詩 蘇永康 盧巧音 陳曉東 謝安琪 容祖兒 黃耀明 王菀之 吳君如 梁漢文 薛凱琪 彭羚 傅珮嘉 李蕙敏 陳奕迅 楊千嬅!!
即使事已知九成嘉賓,加上睇左幾場,但仍然有驚喜!改由何韻詩打頭陣原來是打算搶女主人家地位,全晚唱8首歌!後段跟陳奕迅火辣合唱再加舌吻實在哄動!
吳君如同Wyman合唱也是一個高潮!全晚高潮泆起,完全無廁所位!
彭羚獻聲依然轟動,把觀眾融掉了,跟第一晚唱一樣的歌曲雖然已在YouTube loop爆了,但最後安歌唱我最愛的「給我愛過的男孩們」實在high翻了!但最後容祖兒帶動全場觀眾叫encore卻令觀眾失望,她是存心搶風頭同搞事對不對?!不過佢尋晚再唱破相,放輕了聲唱沒有完美走音,哭腔更有感覺!
不得不提當然是丁太大住個肚上台獻唱三首金曲,Wyman再來上台送花同BB車同世紀擁抱!置身現場除了震動還有感動!
Wyman講得好啱,廣東歌唔係垃圾,香港人的文化令不少有才華歌手被冷落,失去才懂珍惜,呢個演唱會可以聽到人感動流淚,可一不可再的場面
尋晚連讓觀眾叫encore及band行出行入位都無埋,因為實在超時演出!太太太太正啦!

沒有留言:

張貼留言