2010-12-06

[A & Freestyle] Jacso Blogger BBQ


平時跟Jacso Blogger食飯行街睇戲唱K就多,但正式辦一個較多Blogger參與的活動就比較少,上一次已經是Bambi的生日會呢~多謝這次的搞手Dicky(祝你身體健康)(Alex,真係唔係我呀!唔好斬我~)



原本大家約早上十一點,從早燒到晚上,我以為大家也準時到,所以我便預自己後Join,誰知大家也跟我「心靈相通」,只有Yuria跟Rayman一早到達大美督現場!辛苦你們呢!我們一行六人在數小時後才到達大埔買齊食物用品,搭巴士入到大美督,已經是五點?!!


已經看到很美的日落......(汗)

哈,其實我是第一次到大美督這個地方~也好幾年沒有自購燒烤用品食物去BBQ呢!
(不過我還是享受任飲任食,或是買燒烤包較易預份量吧~)


之後一路顧住聊天玩樂,還有重點-食!所以都沒有拍很多照,哈哈。

沒有留言:

張貼留言